Menu
Loader

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ - RMA FORM – AFTER SALES SUPPORT

Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς, όπως αυτή αναγράφεται στο νόμιμο παραστατικό αγοράς και έχει χρονική διάρκεια ίση με αυτή που αναγράφεται στην σελίδα του προϊόντος στη ιστοσελίδα www.yomobile.gr
Μετά τις πρώτες 7 (επτά) εργάσιμες ημέρες,ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς την YoMobile, καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των προϊόντων κατά τη μεταφορά, είναι επιλογή και αποκλειστική ευθύνη του πελάτη.
Η εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών (πχ. φορτιστές, μπαταρίες, καλώδια, ακουστικά κτλ.).



Το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη για τα αρχεία (δεδομένα) του πελάτη, καθώς γίνεται RESET και θα χαθούν. Ο πελάτης οφείλει να κρατήσει Backup των αρχείων του πριν αποστείλει τη συσκευή.
Στην περίπτωση αποστολής/παράδοσης προϊόντος πίσω στην Εταιρεία μας, στα πλαίσια της υποστήριξης που παρέχουμε, απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να φέρει την αυθεντική συσκευασία αγοράς του και τα παρελκόμενα του.
Η εγγύηση καλύπτει οποιοδήποτε εργοστασιακό πρόβλημα–δυσλειτουργία παρουσιάσει η συσκευή με σωστή σύμφωνη με τις προδιαραφές του κατασκευαστή χρήση, ενώ δεν καλύπτει βλάβη–δυσλειτουργία που δημιουργηθεί με υπαιτιότητα του χρήστη.



Η εγγύηση ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ σε περιπτώσεις που:
1.Ο πελάτης δεν χρησιμοποιεί/συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει το εκάστοτε εγχειρίδιοχρήσης της συσκευής.
2.Η συσκευή έχει υποστεί ζημιές από χτυπήματα,πτώσεις.
3.Εντοπιστεί ΥΓΡΑΣΙΑ στο εσωτερικό της συσκευής (Οξείδωση Πλακέτας).
4.Η συσκευή έχει ΣΠΑΣΙΜΟ εσωτερικό ήεξωτερικό.
5.Η συσκευή είναι ΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΗ(στραβή).
6.Υπάρχει ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΑΠΟ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ SERVICE.
7.Στη συσκευή έχει εγκατασταθεί ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΗ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.
8.Όταν ο σειριακός αριθμός έχει αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.

Αν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί μία εκ των παραπάνω περιπτώσεων,η συσκευή τίθεται άμεσα ΕΚΤΟΣ ΚΑΛΥΨΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ και θα προκύψει Ελάχιστο Κόστος Ελέγχου ή Κόστος Επιδιόρθωσης.



ΠΡΟΙΌΝΤΑ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

 Ο πελάτης ενημερώνεται τηλεφωνικά για το κόστος που έχει ορίσει το εκάστοτε επισκευαστικό κέντρο και δεν γίνεται οποιαδήποτε ενέργεια χωρίς την έγκριση του πελάτη.
Αν ο πελάτης ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ το κόστος του Επισκευαστικού Κέντρου και επιθυμεί τη συσκευή του ΑΝΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗ, τότε υπάρχει χρέωση Ελάχιστου Κόστους στον πελάτη, που είναι διαφορετικό ανά Επισκευαστικό Κέντρο.


*Apple: Θα πρέπει να έχει γίνει αφαίρεση από το λογαριασμό iCloud και απενεργοποίηση του FindmyIphone από τη Συσκευή σας.

*XIAOMI / Mi Account: Θα πρέπει να έχει γίνει αποσύνδεση από το Mi Account. 

*Samsung Account: Θα πρέπει να έχει γίνει αποσύνδεση από το  Samsung Account.


Αδιαβροχοποίηση και ανθεκτικότητα σε περίπτωση smartwatch / Smartband

Συσκευές με πρωτόκολλο IP67&IP68 σημαίνει πως είναι προστατευμένες κυρίως από εισχώρησησ κόνης,αλλά στην περίπτωση επαφής με νερό υπάρχουν διευκρινίσεις, καθώς οι συσκευές δεν είναι πλήρως αδιάβροχες.

Προσοχή:(IP68):Η πίεση που αναπτύσσεται τη στιγμή πρόσκρουσης στο νερό ενδεχομένως να είναι μεγαλύτερη απ’ αυτή που μπορεί να αντέξει η συσκευή. Βουτίες από ύψος, ανοιχτές υποδοχές πριν και μετά την επαφή με το νερό και παραμονή κάτω από την επιφάνεια του νερού, μπορούν να επηρεάσουν την στεγανότητα της συσκευής. Στην περίπτωση εύρεσης υγρασίας στην πλακέτα σημαίνει πως η αδιαβροχοποίηση της συσκευής έχει παραβιαστεί και η συσκευή είναι εκτός κάλυψης εγγύησης σύμφωνα με ότι ορίζει ο κατασκευαστής.


IP RATINGS

Ο όρος IP πρόερχεται από τα αρχικά του International Protection και αποτελείται από δύο αριθμούς. Ο πρώτος αριθμός αντιστοιχεί στην προστασία που παρέχεται ενάντια στην είσοδο ξένων σωμάτων. Ο δεύτερος αριθμός αντιστοιχεί στην προστασία που παρέχεται από την είσοδο νερού με επιβλαβή αποτελέσματα.
Η IP67 (6&7) είναι ο συνδυασμός Προστασίας από σκόνη και προστασίας από βύθιση σε νερό(υπό συνθήκες πίεσης και χρόνου που ορίζει ο κατασκευαστής).
Η IP68 (6&8) είναι ο συνδυασμός Προστασίας από τη σκόνη και Προστασίας από κατάδυση σε νερό.(υπό συνθήκες που ορίζει ο κατασκευαστής). H SUPERDEALS δεν αναλαμβάνει ευθύνη για προβλήματα απόδοσης ή ασυμβατότητες που προκαλούνται από λάθος
επεξεργασία των ρυθμίσεων ή τροποποίηση του λογισμικού του λειτουργικού συστήματος. Η τροποποίηση του λειτουργικού
συστήματος της συσκευής ή η εγκατάσταση λογισμικών από ανεπίσημες πηγές ενδέχεται να οδηγήσουν σε δυσλειτουργίες
της συσκευής και καταστροφή ή απώλεια δεδομένων.

Οι ενέργειες αυτές δεν καλύπτονται από την εγγύηση και η επιδιόρθωση των προβλημάτων γίνεται με ανάλογη χρέωση.


Εκτυπώστε αυτή τη σελίδα και στείλτε τη μαζί με τη συσκευή που στο στο www.yomobile.gr. Παρακαλούμε όπως συμπεριλάβετε τη συσκευασία της συσκευής και αν είναι εφικτό όλα τα παρελκόμενα.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

- Επωνυμία (Ον/μο):
- ΑΦΜ (για εταιρίες):
-Κινητό. Επικοινωνίας:
- Τηλ. Επικοινωνίας:
- Email:
- Παραγγελία:
- Συσκευή:
- ΙMEI / Serial Number
- Διεύθυνση Επιστροφής:
- Πόλη:
- ΤΚ:

-- ΜΟΤΙΒΟ ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑΤΟΣ: 
-- Κωδικός Κλειδώματος: 
-- Περιλιπτική Αναφορά Δυσλειτουργίας:


Για οποιαδήποτε απορία σας και για παραγγελίες θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε στο ☎ 218 218 1639|Δευτέρα-Παρασκευή:10:00-19:00

Τηλεφωνική Επικοινωνία: ☎ 218 218 1639 - Ωράριο Τηλεφωνικού Κέντρου (Εργάσιμες ημέρες) Δευτέρα - Παρασκευή: 10:00 - 19:00
Ωράριο Λειτουργίας Καταστήματος - Παραδόσεις Παραγγελιών Καταστήματος (Εργάσιμες ημέρες και ώρες): Δευτ - Παρα 17:00 - 19:00

Αποστολή σε όλη την Ελλάδα
με Δωρεάν Αντικαταβολή
Δωρεάν Παραλαβή
από το κατάστημά μας
Εγγυήση Προϊόντων
από τον κατασκευαστή
Αγορές - Πωλήσεις - Ανταλλαγές
στις καλύτερες τιμές τις αγοράς