Menu
Loader

Τρόποι Πληρωμής


Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με 4 τρόπους:

1. Αντικαταβολή 

Για όσους προτιμούν την πιο παραδοσιακή μέθοδο, τα προϊόντα έρχονται μέσω του courier - εταιρεία ταχυμεταφορών στο χώρο επιθυμίας σας και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο την στιγμή της παραλαβής. Προσοχή, σύμφωνα με τον Νόμο Ν.4446/2016 άρθρο 69 § 2, οι αγορές συνολικής αξίας 499,99 ευρώ και άνω δεν εξοφλούνται με μετρητά. Ως εκ τούτου η πληρωμή μπορεί να γίνει με χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου.


2. Πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας

Εφόσον ο χρήστης έχει επιλέξει την συναλλαγή με πιστωτική κάρτα, μεταβαίνει στο ασφαλές περιβάλλον της υπηρεσίας VivaPayments στο οποίο καλείται να δώσει τον αριθμό της πιστωτικής του κάρτας VISA ή MASTERCARD ή Diners ή American Express, την ημερομηνία λήξης, το όνομά του καθώς και το τριψήφιο κωδικό επαλήθευσης. Η υπηρεσία VivaPayments παρέχει υψηλό επίπεδο ασφαλείας διότι οι πληροφορίες σχετικά με την κάρτα μεταφέρονται μέσω διαδικτύου σε κρυπτογραφημένη μορφή με μέγιστο επίπεδο ασφάλειας. Στην ασφαλή - κρυπτογραφημένη φόρμα πληρωμής συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της με μορφή ΜΜ/ΕΕ πχ 05/15 για μια κάρτα που λήγει το Μάιο του 2015 και το ακριβές όνομα στο οποίο έχει εκδοθεί η κάρτα, όπως αυτό αναγράφεται στην κάρτα). Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών o ίδιος κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Για παραλαβή από κατάστημα θα πρέπει ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας να προσκομίσει την πιστωτική του κάρτα και την ταυτότητά του. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και η επωνυμία να αναγράφεται στην κάρτα.

ΠΡΟΣΟΧΗ!! Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα και να παραλάβετε από το κατάστημά μας θα πρέπει να είστε παρών ο ίδιος κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Για παραλαβή από κατάστημα θα πρέπει ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας να προσκομίσει την πιστωτική του κάρτα και την ταυτότητά του. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του προσώπου που παραλαμβάνει να αναγράφεται στην κάρτα.

ΠΡΟΣΟΧΗ!! Σε περίπτωση αποστολής της παραγγελίας στο χώρο επιθυμίας του πελάτη, η παράδοση και η παραλαβή της παραγγελίας πραγματοποιείται μόνο από τον νόμιμο κάτοχο της πιστωτικής κάρτας με έλεγχο - επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας, με υπογραφή του ίδιου του κατόχου της κάρτας και αναγραφή ολογράφως του ονοματεπώνυμου, υπογραφής και του αριθμού ταυτότητας στο δελτίο παραλαβής.

Προσοχή!! Κατά την πρώτη φορά χρήσης της πιστωτικής κάρτας στο κατάστημά μας και για συναλλαγές άνω των 100 € πρέπει απαραίτητα να αποστείλετε ένα αντίγραφο της μπροστινής όψης της πιστωτικής κάρτας σας (με καλυμμένα τα 6 τελευταία ψηφία που θα φαίνεται το ονοματεπώνυμο του νόμιμου κατόχου που είναι και ο μόνος που μπορεί να παραλάβει) με email στο info@yomobile.gr, μαζί με τον αριθμό της παραγγελίας σας. Ζητούμε την κατανόησή σας για την πρόσθετη αυτή διαδικασία που αποκλειστικό σκοπό έχει την προστασία των ιδιοκτητών των πιστωτικών καρτών. Τα στοιχεία αυτά ζητούνται μόνο κατά την πρώτη χρήση της κάρτας, παραμένουν απολύτως εμπιστευτικά και δεν παραχωρούνται σε οποιονδήποτε τρίτο.


3. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους λογαριασμούς του YoMobile. Συνεννοηθείτε μαζί μας για το ακριβές ποσό με τα έξοδα αποστολής και εκμεταλλευτείτε την νέα δυνατότητα του Web Banking! Η κατάθεση πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο σε 3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας σας. Επίσης ο χρόνος αποστολής του προϊόντος που έχετε παραγγείλει ξεκινάει να μετράει από την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η κατάθεση. Στο καταθετήριο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να αναγράψετε ως αιτιολογία: το επώνυμο, το όνομά σας και αν θυμάστε τον αριθμό παραγγελίας. ΠΡΟΣΟΧΗ - Υποχρεωτικά, μετά την κατάθεση των χρημάτων θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μαςστέλνοντας ένα e-mail για να μας γνωστοποιήσετε την πραγματοποίηση της κατάθεσης στο info@yomobile.gr. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά: 218 218 1639. Εφόσον πραγματοποιηθεί και ελεχθεί η κατάθεση, θα σας σταλεί e-mail και SMS (μήνυμα), στο οποίο θα αναφέρεται ακριβώς η ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας σας και το μέσο που στάλθηκε.

Οι λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέτετε είναι:                 

- EUROBANK - IBAN: GR6902604490000150200460733

- ΠΕΙΡΑΙΩΣ - IBAN: GR91 0171 4090 0064 0914 4304 931

Μετά την κατάθεση χρημάτων  πρέπει απαραίτητα να επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου στέλνοντας ένα  email για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση στο  info@yomobile.gr. Μπορείτε και τηλεφωνικά: στο  ☎ 218 218 1639.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η κατάθεση πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο σε 2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας σας. Επίσης ο χρόνος αποστολής του προϊόντος που έχετε παραγγείλει ξεκινάει να μετράει από την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η κατάθεση.


4. Πληρωμή Στο Κατάστημα Με Μετρητά

4α) Mε μετρητά ερχόμενοι στο Σημείο Παράδοσης της εταιρείας μας

Mε μετρητά ερχόμενοι στο σημείο παράδοσης - κατάστημα της εταιρείας μας Σαλαμινομάχων 21, 151 26,  Μαρούσι. Πάντα να προηγείται επικοινωνία στο ☎ 218 218 1639 ή μέσω επικοινωνίας ή επιβεβαίωση μέσω email ότι το προϊόν που ενδιαφέρεστε είναι ετοιμοπαράδοτο στο κατάστημα. ΠΡΟΣΟΧΗ: Η παραλαβή από το κατάστημα Yomobile.gr (Σαλαμινομάχων 21, Μαρούσι) πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ μεταξύ 5 - 7 το απόγευμα. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να προηγείται επικοινωνία μέσω email ή τηλεφωνική επιβεβαίωση ότι το προϊόν που ενδιαφέρεστε είναι ετοιμοπαράδοτο στο κατάστημα.

4β) Mε πιστωτική κάρτα, ερχόμενοι στο Σημείο Παράδοσης της εταιρείας μας

Mε πιστωτική κάρτα, ερχόμενοι στο σημείο παράδοσης - κατάστημα της εταιρείας μας Σαλαμινομάχων 21, 151 26, Μαρούσι. Παρακαλούμε, πάντα να προηγείται επικοινωνία στο ☎ 218 218 1639 ή επιβεβαίωση μέσω email ότι το προϊόν που ενδιαφέρεστε είναι ετοιμοπαράδοτο στο κατάστημα. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Για παραλαβή από κατάστημα θα πρέπει αυτοπροσώπως, ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας να προσκομίσει την πιστωτική του κάρτα και την ταυτότητά του. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγείλετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και η επωνυμία να αναγράφεται στην κάρτα. ΠΡΟΣΟΧΗ: Η παραλαβή από το κατάστημα Yomobile.gr (Σαλαμινομάχων 21, Μαρούσι) πραγματοποιείται ΜΟΝΟ μεταξύ 5 - 7 το απόγευμα. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να προηγείται επικοινωνία μέσω email ή τηλεφωνική επιβεβαίωση ότι το προϊόν που ενδιαφέρεστε είναι ετοιμοπαράδοτο στο κατάστημα.

Ενημερωθείτε για την ασφάλεια των συναλλαγών του Yomobile.

Αποστολή σε όλη την Ελλάδα
με Δωρεάν Αντικαταβολή
Δωρεάν Παραλαβή
από το κατάστημά μας
Εγγυήση Προϊόντων
από τον κατασκευαστή
Αγορές - Πωλήσεις - Ανταλλαγές
στις καλύτερες τιμές τις αγοράς
Cookies